czwartek, 9 stycznia 2014

crazy cat





Dzisiaj kolejna bluza! Bluzy, bluzy, bluzy uwielbiam je. Pewnie kojarzycie tego kota z bluzy? Dużo razu pojawia się w internecie. Szukałem długo takiej bluzy i udało mi się znaleźć. Jest z takiego materiału jak większość takich bluz - lekkiego i delikatnego w dotyku. Zdjęcia zrobiła mi moja przyjaciółka w wolnym czasie gdy była u mnie. Planuję znowu zrobić sobie tunele ale tym razem dwa 14mm. Jeszcze nie teraz :) Muszę poczekać, aż skończę szkołę, wtedy będę wiedział co zrobić. Pozdrawiam!






















6 komentarzy:

  1. Boże, cudowna bluza <33 Mom please *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. ...skończysz szkołę? Ja to bym nie liczył na taki cud posiadając tak wielki zasób synonimów do słowa BLUZA

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój tok myślenia mnie rozwala, ale pozytywnie <3
    Bluza cudna, ale ty jeszcze lepszy <3

    http://mojprosiaczektolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną masz tą bluzkę *.* <3

    OdpowiedzUsuń