piątek, 17 stycznia 2014

eye



Cześć wszystkim :)


Bluza z okiem to coś czego szukałem od dłuższego czasu. Udało mi się ją znaleźć w tym sklepie więc jestem bardzo zadowolony. Jest unisex więc każdy może ją założyć. Na sobie mam największy rozmiar, dlatego jeśli będzie chciał ktoś zamówić to może porównać do tego jak wygląda na mnie. Mam 171 cm wzrostu i powinienem nosić mniejszy rozmiar niż na zdjęciu, ale w większych ubraniach lepiej się czuję, a chyba najważniejsze jest jak my sami czujemy się w tym w co jesteśmy ubrani.






bluza : http://bit.ly/1kE4Q2G lub KLIK

























Teraz pokażę wam trzy bardzo ciekawe bluzy. Która podoba wam się najbardziej? Jeśli chcecie zobaczyć sklep i podobne bluzy to kliknijcie w link obok bluzy :) 



_______________________________________













17 komentarzy:

  1. Bluza cudowna *w* , a co do tych trzech bluz to 1 i 2 *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dzieciak zajmij się czymś porzytecznym masz 18lat a aska czy chuj wie co to dla 12latek

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tej bluzie...racja najważniejsze jak my się czujemy :) A z tych bluz co podałeś to może 2 z tymi chmurkami...
    Jeśli ktoś ma czas to jest mój ask :)
    http://ask.fm/SendySeendy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes wyszszy o 2 cm odemnie xD a mam 12 lat:D

    OdpowiedzUsuń