środa, 30 kwietnia 2014

jak zarobić w internecie

Hej :)


Dzisiaj opowiem wam o tym jak bardzo łatwo zarobić w internecie. Przygotowałem dla was również dowód wpłaty aby pokazać wam, że w prosty sposób można zarobić trochę pieniążków.

Jak?

Już kiedyś o tym wspominałem ale ostatnio przyszła mi kolejna "wypłata" więc postanowiłem wam to opowiedzieć.

W skrócie : za klikanie lubię toi za udostępnianie na facebooku dostajecie określoną liczbę punktów, które później wymieniacie na pieniądze :)

To bardzo proste ale trzeba codziennie się logować aby zdobywać cenne punkty. Ja dostałem kilka dni temu kolejną wypłatę. Ta była na kwotę ponad 100 złoty dlatego dołączam wam screena

Tutaj łapcie link, z którego dostajecie już na wstępie 1000 punktów czyli złotówkę :) - KLIK


Na stronie również znajdziecie zakładkę gdzie możecie zobaczyć jak inni ludzie wrzucają dowody, że dostali płatność. Jak najbardziej polecam i zachęcam :) więcej informacji oczywiście znajdziecie na stronie  :)

KLIK lub http://bit.ly/1pR52Ja









12 komentarzy:

  1. <3 co jest jak nie dostanie sie 1000 pkt na początku? co trzeba zrobić? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajj link jeszcze do tej strony :)) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to z 2 miesiące a mam niecałe 3 zł. Nie pokazuje się nic do lajkowania na fb ani na yt :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ile czasu poświęciłeś,aby "zarobić" 100 zł? :) -Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę zrób zlot w Białymstoku, wiem że masz daleko ale bardzo mi na tym zależy bo do wszystkich innych miejsc mam bardzo daleko i rodzice się nie zgadzają a bardzo mi na tym zależy. ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty tylko prowadzisz bloga, aby dostawać za darmo ciuchy bo prawie w każdym poście masz nowe ciuchy żal -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo skuteczny Informacje o internetowych zarobić. I cieszyć się i skorzystał informacji. Binarne Opcje

    OdpowiedzUsuń
  8. zamiast tego 100 zł wole sie z tobą spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ej ale serio to działa ? na 100 % ? ♥ bardzo to ważne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ucz ojca dzieci robić ;)
    ask.fm/lukaszmalik

    OdpowiedzUsuń