środa, 9 kwietnia 2014

okularowy szał

Witam was wszystkich :)


Od wczoraj męczy mnie przeziębienie. Dzisiaj nie byłem w stanie pójść do szkoły przez to jak bardzo źle się czułem. Jak ja nie lubię chorować w taką pogodę. Ja się męczę z katarem, bólem głowy i gorączką a za oknem słońce. Brawo Damian. Jutro mimo tego jak będę się czuć muszę pojawić się w szkole. 

Zepsuł mi się kilka dni temu e-papieros więc zamówiłem coś z internetu. Szykujcie się za niedługo na wpis w takim razie! Podam wam również moje ulubione smaki liquidów i powiem gdzie najczęściej kupuję. Pewnie dużo jest osób nawet z tych teraz czytających, które posiadają właśnie takie cuda.

Wreszcie mogę odetchnąć po tym szkolnym maratonie. Zbliżają się matury więc nauczyciele skupiają się właśnie na trzecich klasach a reszta ma trochę luzu więc ciesze się, bo mam więcej czasu na inne rzeczy. Byłem również kolejny raz na sesji więc efekty możecie zobaczyć niżej. Starałem się podkreślić dosyć ciekawe okulary - tak, zaraz podam wam do nich linka :) Są teraz nawet na przecenie - mi się nie udało na nią załapać :) Oraz nowy t-shirt. Na jednym zdjęciu specjalnie ułożyłem twarz żeby wyglądać podobnie jak osoba przedstawiona na koszulce! Zresztą zobaczcie sami :


okulary : klik
koszulka : klik

















66 komentarzy:

  1. Przecudowna notka / śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiek jak pięknie <33

      Usuń
    2. bardzo fajne okulary i bluzka :) Mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia na bloga? ://

      http://batmanowy-blog.blogspot.com/

      Usuń
  2. Supcio notka <3 ~Ewelina.K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie <3 I zdrowiej !! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi komentarz pozdrawiam Damianka i wszystkie buczonators <3 :* P.S Śliczny jak zawsze <3 /http://ask.fm/ola123457

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wy szybko piszecie komentarze :O Bylam druga i raptem 5 :O :* /http://ask.fm/ola123457

      Usuń
    2. Nie ma za co :3 P.S. Śliczne kości policzkowe :3 Zazdroszczę :c

      Usuń
  5. Notka jak zwykle zajebista <3 i ty taki przystojny <3 <3 <3 ,3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te okulary są gigantyczne haha ale sweetaśnie w nich wyglądasz ask.fm/marysia7890 <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będą tiny? :c Śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes cudowny ♥ tak bardzo mnie uszczesliwiasz xx spamuje Ci juz tyle czasu. Kochanie :c chce Twoje serduszko dla siebie. Jestes Skarbeczkiem.Takim mega przystojnym /Wer.♥ ask.fm/misiaak33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziekuj Swojej Mamie że urodziła tak świetnego Syna jak Ty.

      Usuń
  10. Damianek ile już osób zagłosowało na Ciebie na ten projekt.? da się sprawdzić ilość głosów.? ask.fm/AlaaNNM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem juz wcześniej głosy tam, nie wiem ile osób zagłosowało, ale przybyło kilkaset głosów :)

      Usuń
  11. Cudowna sesja <3 Jak zwykle ;3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebisty Ty, zajebista notka :)) kocham Cie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Usmiechnij sie. Twoj usmiech jest cudowny ♥ tak jak Ty. /ask.fm/misiaak33

    OdpowiedzUsuń
  14. Pachnie od ciebie zajebistością kotq :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jestes cudowny <3 ask.fm/Claaaaaaaudi

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki profil w liceum? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jesteś taki przystojny. Ja Cię uwielbiam i nie mogę postać tego jak mocno cię uwielbiam <3
    Podkreślam jeszcze raz ,,Uwielbiam" Dziękuje że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również chora jestem. U mnie za to jest okropna pogoda i lubię sobie tak posiedzieć z herbatką pod kocykiem <3 Świetnie podkreśliłeś te okulary *-* A tak wgl masz zajebisty styl :* proszę napisz ♥ http://ask.fm/AnnaMilaniak <33

    OdpowiedzUsuń
  20. Musisz być zdrowy ♥
    Też jestem choraa :(( ale czytam twojego aska ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ KC CZEKAM NA ♥ na asku
    SWIETNA NOTKA
    @czekoladka56u

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w tych okularach kupię sobie takie! Zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ŚLICZNY TY, FAJNA NOTKA, DO ZDROWIA POWRACAJ! <3 kc.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://sushanaa.blogspot.com/ jest notka o buczku <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne zdjecia pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Te okulary Ci trooooszkę nie pasują : /

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczny kocham Cie
    czas umrzec nie mam serduszka od Ciebie na ask

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju damian prze słodki jak mi odpowiesz to zemdleje

    OdpowiedzUsuń
  28. Też miałam takie okulary, ale sprzedałam a teraz żałuje XD PS. Do twarzy ci :)))

    www.ask.fm/haroobumkom

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej zdrowiejj ;*

    http://anyywan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ty to robisz, że na KAŻDYM zdjęciu wyglądasz tak idealnie?? Proszę powiedz jakich zaklęc uzywasz???? <3

    OdpowiedzUsuń
  32. MAM TE SAME OKULARKI BLIZNIORRRYYYYYYYYYYYY :D ALE NW CZM WSYDZE SIE Z NIMI WYJSC XD PODZWIAM CB ZA ODWAGE HAH :D CO JA DZIWNA XD

    OdpowiedzUsuń
  33. MRÒ. NOTKA JEST MEGAA NO I TYY <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowa notka jak zwykle :)) zdrowiej nam ;**
    i odpowiedz mi kiedykolwiek na komentarz bo co notkę ci komentuję a ty tego nie widzisz chyba ;cc

    aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej jaki piękny blog *.*. Widać że włożyłeś w niego dużo pracy. Oby tak dalej (y)
    Będę tu częściej wpadać <3
    Zapraszam do mnie
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;3
    te okulary są świetne ;O
    http://inqu-ribbon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. skąd ty bierzesz na te wszystkie ciuchy ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki Ty jesteś przystojny, jejć. <3
    A notka cudowna ^^ Zdrowiej szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Fuj rzygam jak Cię widze

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także, gejuch jakich mało (dobrze ci radzę zwal se jesli wgl. masz może ci coś to pomoże ale nie obiecuję, a i wątpię żebyś coś tam miałbo jaki chlopak/facet-hetero robi dziubki do zdj. OOtóż ŻADEN

    OdpowiedzUsuń
  42. Żeby tak mój chłopak wyglądał tak jak ty :D <3 / ask.fm/Mallinna

    OdpowiedzUsuń