wtorek, 22 kwietnia 2014

rihanna odgapiła

Haha!

Pewnie interesuje was wpis po tytule :)
Większość z was pewnie już widziała zdjęcie, na którym jestem w koszulce, w której również ma zdjęcie Rihanna. Dlatego taki ironiczny tytuł do dzisiejszego wpisu narzucił się sam :)

Pamiętacie o tym konkursie wakacyjnym, w którym ktoś wygrywa u mnie pobyt tydzień? Coraz bliżej tego dnia, w którym go ogłoszę :) Nie ma limitu wiekowego więc nie musicie się martwić. Ważne, aby rodzic wyraził zgodę na wasz pobyt u mnie :) Szczerze? Jeszcze nie wiem do końca na czym polegał będzie ten konkurs ale szybko coś wymyślę lub wy mi pomożecie mam nadzieję :)

Dzisiaj mam dla was zdjęcia w nowej koszulce i czapce :)


t-shirt : klik
czapka : klik




















28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buczek sławny, Rihanna zgapia strój ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne zdjęcia Buczuś :D
      Wejdziesz na mojego bloga? :>
      http://batmanowy-blog.blogspot.com/

      Usuń
  3. Musisz być taki cudowny? :D Świetne zdj, mam nadzieję na notkę o cerze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Jaki śliczny Kocham Cię ... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobyt u ciebie przez tydzień? O niczym innym nie można marzyc <3
    Co ta Rihanna? hahaha =D
    Nie mogę się doczekać konkursu, będę musiała dać z siebie wszystko, tydzień z tobą.. o Jezu <333 / Ann Foo

    OdpowiedzUsuń
  6. OMNN <3 CUDOWNY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna koszulka c:
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah moja 11 letnia siostra bardzo cie lubi , czy akceptujesz takie dzieci ? ;_?

    OdpowiedzUsuń
  9. buczek Rihhana pierwsza kupiła ten tishert ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Cie dałnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O Matko xd Pobyt u cb tydzień? ;D Marzenia.. Cholerne marzenia które się nie spełnią ;c A i tak byś mnie nie wylosował, bo nigdy nie mam szczęścia ;< No dobra, mam, w końcu dostałam od ciebie serduszko ;** Może tym razem też mi się poszczęści? ;p Oby xd ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ;** A Może Akurat Ci Się Poszczęści ;3

      Usuń
  12. Śliczniejszy od Rihanny <3 Mój *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe zdjęcia!! Na tydzień to nieee, ale zrób proszę konkurs, w którym będzie można wygrać 1 dzień z tobą w NS.
    bo kurde mieszkam pod Nowym Sączem a Cię nigdy nie widziałam to nie fair xDD
    :))
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pojebany w chuj ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, na początku nie lubiłam cię ale gdy zaczęłam czytać aska i wgl to uważam że jesteś spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Damian gdzie kupujesz soczewki ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuu *.* Jesteś taki #skhndjb ..! I wgl słodki słodziak <3
    #Loffki ♥ #Kisski ♥ #Pozderki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://pattandvicky.blogspot.com/ zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hah ta Rihanna... haha
    twoje poczucie humoru »»»»

    OdpowiedzUsuń