wtorek, 6 maja 2014

spędź dzień z buczkiem + stylizacja na upał



Hej :)


Właśnie dzisiaj wpadłem na śmieszny i dosyć ciekawy pomysł aby zrobić konkurs lub losowanie gdzie wygraną będzie dzień spędzony ze mną :) Problemem może być odległość jeśli wygra ktoś kto mieszka daleko. Z drugiej strony km zawsze może pokonać :) W wakacje spodziewajcie się takiej informacji.


Słoneczny dzień - to chyba każdy dzisiaj zauważył :) Popołudniu miałem sesję zdjęciową, w której pomogła mi Magda. Więc poniżej widzicie efekty w dzisiejszej stylizacji. Koazulka london i czarne, którkie spodenki z gwiazdkami. Mi się podoba a wam? :)



t-shirt london : klik
spodenki z gwiazdkami : klik















42 komentarze:

  1. Fajna notka.
    Kiedy wyniki konkursów?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie golisz nóg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty golisz jaja ? /Betna

      Usuń
    2. Spierdalać od buczka <3

      Usuń
  3. Przystojniak ajajaj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! *o*
    Ooo, ja bym bardzo chciała spędzić z tobą dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się zgłosić do tego konkursu ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się zgłosić do konkursu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaa chcęęęęę *----*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ja bym dała, żeby wygrać ten konkurs :( <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie moge doczekać konkursu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh Fajnie <3
    Gdy by nie te km to bym się zgłosiła ://

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste ubrania <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Daleko mi do Sączaa .. : C
    Segsiagg nasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluzka no i spodenki też
    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. No i w końcu wpis o tobie na moim blogu :) http://sorry-we-are-young-and-crazy-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeziu co ja bym oddała, aby z tobą spędzić choć jeden dzień ;( Pokonam nawet to 400 km, Boże tylko aby Cię spotkać *-* <333333 Zgłaszam się co mi tam :l i tak wiadomo, że nie wygram, ale powalczę o ten mój wymarzony dzień <3 @MartynaKasinska

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień spędzony z Tobą <3 Marzeniee *.* <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Suooodki !! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie <3 Gdzie uśmieszek? :* /truskaffka

    OdpowiedzUsuń
  19. "Koazulka" -specjalnie czy nie :p ?? Fajne ubranka ;) też spróbuję swoich sił żeby wygrać konek ♥ hehe mam godzinke drogi do cb wiec wcale nie aż tak daleko xD :* ślicznie ślicznie jeszcze raz ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś modelem? :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebisty <3 Lepiej wg. mnie wygl. bez tuneli :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Elo Buczacza widzę że nogi depilujesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwacja za obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O mój boże ile ja bym dała żeby wygrać ten konkurs .. Mam w dupie te kilometry, może być ich nawet i z 1000 apel dla cb wszystko !!!!
    Zgłaszam się !! ask.fm/Nadzia69

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Ale ;)
      + Zajebiste zdjęcia. <3 /Nadzia

      Usuń
  25. Tobie już wolę się spotkać ze swoją babcią :). Jesteś cienki jak sik pająka
    XD, mój ask- ask.fm/lukaszmalik


    OdpowiedzUsuń
  26. Johny Zawieszony :D
    ask.fm/lukaszmalik

    OdpowiedzUsuń
  27. jestes pedałem?

    OdpowiedzUsuń